کلیدواژه‌ها = %D9%85%D8%A7%DA%A9%DB%8C%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%B3%D9%85
تاثیر ماکیاولیسم بر نگرش حسابرسان نسبت به فعالیت‌های بازاریابی با نقش میانجی جهت‎گیری اخلاقی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 35-60

مهدی مران جوری؛ مرضیه خلخالی؛ راضیه علیخانی؛ یوسف تقی پور گیلانی


تاثیر ماکیاولیسم، عواطف فردی و سبک‌های پردازش اطلاعات بر گزارشگری مالی متقلبانه

دوره 9، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 223-256

سارا کریم‌پور امشلی؛ بهمن بنی‌مهد؛ مهدی خلیل‌پور؛ جواد رمضانی‌فرید